Tänään oli taas lääkärineuvola. Hemppa oli vähän noussut ja sf-mitta kulkee edelleen hieman keskikäyrän yläpuolella. Pissa oli onneksi puhdas, vaikka olen syönyt makeaa tosi paljon. Painoakin oli tullut pari kiloa lisää, mutta ei vielä liikaa kuitenkaan. Ja verenpaine matala, mutta siis mulle normaali.

Lääkäri kurkkari alapäähän ja siellä oli kaikki okei. Kohdunkaula ei ollut yhtään lyhentynyt ja oli kiinni edelleen. Vauva oli nyt raivotarjonnassa eli pää alaspäin, mutta kuulemma voi vielä pyöriä ihan miten sattuu päin, ennenkuin asettuu. Vauvan syke oli yli 130, ihan tarkkaan lääkäri ei sanonut.

Seuraava neuvola on jo kahden viikon päästä. Terkkari yritti katsoa mulle aikaa kolmen viikon päähän, mutta siellä ei ollut kenelläkään aamu- tai ip-aikoja, niin otettiin sitten hieman aikaisemmin, kun mulla kestää töistä mennä niin kauan neuvolaan, että en mieluusti kesken päivän menisi. Toivottavasti sitä seuraava aika vasta ä-lomalla, siihenkin kun on enää viitisin viikkoa, koska mulla on ennen varsinaista ä-lomaa talvilomaa viikko.

dev026pr___.png