Näin viime yönä tosi kummallista unta. Siinä meille synty vauva, ja me laitettiin se vaunuissa partsille nukkumaan. Aamulla mä ihmettelin kun vauva ei ollut itkenyt ollenkaan ja menin kurkkaan partsin ovelle. Kohta mulle tuli mieleen, että kyllähän vauva väkisin herää ja itkee yöllä, koska nehän syökin yöllä. Menin takaisin partsille, jonne mies ole mennyt myös ja sillä oli vauva sylissä ja se sanoi, että vauva on paleltunut. Siis kuollut. Se oli ihan kamala uni :(

Ymmärtäisin, että näkee tällaisia unia jos olisi jo raskaana, kun toki kaikkia pelottaa, että osaako vauvaa hoitaa. Mutta mä en ole raskaana. Ja tän unen jälkeen tuli sellainen olo, että mahdanko ikinä ollakaan. Ehkei me saada vauvaa kun mä tappaisin sen tai jotain.

Edellisenä yönä mä näin jotain unta, jossa veri lensi kuin kunnon action-leffassa konsanaan, mutta ei sekään ollut näin kamala. Ihan hirveetä.