Kun on päivät töissä, niin huomaa, että ei iltaisin kauheasti ole aikaa, jos on jotain normaalista poikkeavaa ohjelmaa. Ja tällä viikolla sisko muuttaa, ja mulle tuli uusi kaappi makkariin, joten pientä järjestelyä on iltaisin riittänyt.

Lillin sulho tulee näillä näkymin meille asumaan, sijoitukseen. Vanhemmat on vetänyt siitä ihan herneen nenään, koska ne on vakuuttunut, että mä oon ollut ihmeitä tekevässä leikkauksessa ja meillä on ihan selkeesti 9 kk kuluttua vauva. Niin ei nyt voi ottaa yhtään koiraa lisää (no 3 on munkin maksimi) kun ei ne tule toimeen vauvan kanssa, ja niitten uros ei sitä kuitenkaan hyväksy ja plaa plaa. Pitääkin sekaantua.

Muutenkin naureskeltiin (vaikka olisi ehkä enemmän syytä itkeä), että hyvin nekin on järjestänyt asiansa, että nyt kun sisko muuttaa niin sekä se että mä ollaan molemmat niihin tosi kyrsiintyneitä. Hienosti siis pullat uunissa. Saahan sitä mielipiteensä sanoa, mutta ei tartte yrittää käännyttää! Ihmeellisiä syitä, miksi me ei voitas ottaa sitä koiraa ja miksi siskon uusi kämppä ei ole hyvä. Rasittavaa.

Kaiken kukkuraksi mä olen nukkunut aika huonosti viime aikoina. Tänä heräsin vasta puol kuusi, ja siitäkin torkuin kellon soittoon asti, mutta sitä ennen kahtena yönä mä heräsin jo klo 5. Sitten mä olinkin töissä jo vähän  klo 7 jälkeen kun mitä sitä sängyssä pyörimään, jos ei yhtään tunnu siltä, että uni voisi vielä tulla. Rankka väsymys ei siis yhtään auta jaksamaan mutsin ja faijan outoilua ja ärsyttävyyttä.

Tulipas purkauduttua, mutta ei ole oikein ehtinyt, tai paremminkin illalla ei jaksa olla koneella kun on töissä koko päivän ja töissä ei aina kerkee kirjoittamaan.